ogólne warunki sprzedaży

Ogólne Warunki Sprzedaży, Świadczenia Usług i Produkcji Urządzeń oraz Gwarancji przez
HYPERVECTOR Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsk ul. Konwaliowa 5

DEFINICJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Wykonawcą jest HYPERVECTOR Sp. z o.o. NIP: 839-32-18-101. W ramach współpracy z Wykonawcą, Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (tj. gromadzenie, pozyskiwanie, weryfikowanie) w celu realizacji zamówienia.  
  2. Wykonawca realizuje wykonanie i sprzedaż wdmuchiwarki zawartej w ofercie. Warunkiem rozpoczęcia prac jest potwierdzenie zamówienia oraz wpłata.
  3. W razie sporu co do zamówionej maszyny i sposobu jej wykonania obowiązują  ustalenia zawarte w ofercie.
  4. Wszelkie prace niewyszczególnione w dokumentacji wskazanej w ofercie oraz prospekcie będą stanowiły prace dodatkowe, za które należy się oddzielne wynagrodzenie.
  5. Każda procedura dotycząca zlecania prac dodatkowych powinna uwzględniać obowiązkowe ustalenie trzech elementów: zakres prac, wynagrodzenie za nie oraz wpływ ich wykonywania na treść dotychczas realizowanych prac, tym w szczególności terminu realizacji. Wszelkie prace dodatkowe powinny zostać stwierdzone na piśmie pod rygorem nieważności. W przeciwnym razie uważać się je będzie za wykonane w ramach wynagrodzenia   określonego w ofercie.
  6. Wykonawca zastrzega sobie prawo zmian w każdym punkcie powyższych Ogólnych Warunków Sprzedaży pod warunkiem poinformowania o takiej zmianie Zamawiającego.

TERMIN REALIZACJI

  1. Wykonawca  zobowiązuje się wykonać maszynę w terminie nie późniejszym   niż 30 dni roboczych liczonym od zaksięgowania pierwszej transzy  wynagrodzenia na  konto Wykonawcy.
  2. W przypadku gdzie termin wykonania wynosi “do ustalenia”, uznaje się, że termin wykonania jest zależny od czynników zewnętrznych i będzie efektem ostatecznego ustalenia pomiędzy stronami drogą mailową.
  3. Wykonawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z okoliczności   spowodowanych z wyłącznej winy Zamawiającego jak również za okoliczności wynikające z siły wyższej. Siła “wyższa” oznacza w szczególności: strajk, opóźnienia w dostawach albo brak dostaw: materiałów, surowców; opóźnienia podwykonawców, wojny, epidemie, stan klęski żywiołowej, zakłócenia w transporcie
  4. Wykonawca oświadcza, iż powiadomi Zamawiającego drogą e-mailową oraz telefonicznie w terminie 5 dni roboczych o terminie dostawy.
  5. Wykonawca oświadcza, iż osobą kontaktową w sprawie dostawy maszyny jest Pan Jakub Paszkiewicz email: j.paszkiewicz@hypervector.eu
  6. Wykonawca oświadcza, iż na każdym etapie może odstąpić od wykonania wdmuchiwarki zamówionej przez Zamawiającego. W przypadku wpłaty przez Zamawiającego zaliczki, Wykonawca zobowiązuje się je niezwłocznie zwrócić Zamawiającemu na podany przez niego rachunek bankowy.

III. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY

  1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania wdmuchiwarki i lub akcesoriów została zamieszczona w ofercie. Do kwoty netto wynagrodzenia dolicza się wartość podatku VAT.
  2. Wynagrodzenie jest płatne  przelewem na rachunek Wykonawcy: Pekao S.A. PL16 1240 3770 1111 0011 0161 2336
  3. Dniem   zapłaty   uważa   się   dzień   wpływu   środków   pieniężnych   na   rachunek   bankowy Wykonawcy.
  4. Wykonawca  ustala   następujący   sposób   płatności: min 30% przedpłaty wynagrodzenia w ciągu 7 dni od doręczenia w formie elektronicznej faktury zaliczkowej. Druga transza w wysokości pozostałej należności płatna przy odbiorze lub przed wysyłką wdmuchiwarki i akcesoriów.
  5. Czas realizacji zamówienia liczony jest od zaksięgowania  pierwszej transzy na konto Wykonawcy.
  6. Pierwsza transza zostanie włączona na poczet ustalonego w ofercie wynagrodzenia. Wykonawca zastrzega przyjęcie do realizacji zamówienia oraz wysyłkę od terminowej wpłaty pierwszej i drugiej transzy przez Zamawiającego.
  7. Przeniesienie praw własności na  Zamawiającego  nastąpi w momencie zaksięgowania na konto Wykonawcy pozostałego wynagrodzenia (pozostałej kwoty).
  8. Podstawą płatności za wykonanie maszyny będzie faktura VAT.

IV. WARUNKI DOSTAWY

  1. Dostawa maszyny odbywa się za pośrednictwem spedycji na koszt Wykonawcy na terenie Polski. Spedycja do krajów Europy lub innego kontynentu podlega negocjacjom.
  2. Alternatywnie maszyna może zostać dostarczona osobiście przez przedstawiciela Wykonawcy lub samego Wykonawcę, celem przeprowadzenia szkolenia przy odbiorze urządzenia.
  3. Wykonawca zobowiązuje się terminowo przygotować do wysyłki lub wizyty, po uprzednim powiadomieniu drogą e-mailową Zamawiającego.
  4. Wykonawca zastrzega przygotowanie do wysyłki od terminowej płatności drugiej transzy.

V. GWARANCJA

  1. HYPERVECTOR Sp. z o.o. udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji na zakupioną przez Niego wdmuchiwarkę oraz akcesoria. W szczególnych warunkach, Wykonawca może udzielić Zamawiającemu gwarancji dłuższej niż 24 miesiące. Zapis o długości gwarancji sporządza się w ofercie dla Zamawiającego.
  2. Niniejszą gwarancją objęte są wady istniejące w chwili odbioru maszyny tj.  wady fabryczne. W tym celu, w dniu odbioru maszyny, Zamawiający zobowiązany jest do sporządzenia w formie pisemnej protokołu zdawczo- odbiorczego i niezwłoczne przesłanie go do Siedziby Wykonawcy. Wersję elektroniczną należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: sprzedaz@wdmuchiwarka.pl
  3. W przypadku  stwierdzenia przez Zamawiającego wad,  jest on zobowiązany w terminie 14 dni liczonym od dnia dostawy maszyny,  do  przekazania Wykonawcy zgłoszenia reklamacyjnego w formie pisemnej, pod groźbą przepadnięcia tego prawa. Reklamacja musi zawierać szczegółowy opis uszkodzeń oraz dołączony w formie załącznika protokół zdawczo-odbiorczy z dnia odbioru. Zamawiający, po sporządzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego, nie będzie podnosił, że produkt posiada inne wady lub braki , niż te, które zostały ujawnione w protokole zdawczo-odbiorczym. Po otrzymaniu od Zamawiającego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z  protokołem, Wykonawca            w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu reklamacji, zobowiązuje się do jej rozpatrzenia, powiadomienia Zamawiającego w formie pisemnej o jej rozstrzygnięciu. W przypadku uznania reklamacji, Zamawiający zobowiązuje się do jej załatwienia poprzez: a) naprawę wdmuchiwarki / akcesoriów (usunięcie stwierdzonych wad produkcyjnych) b) wymianę uszkodzonych / wadliwych komponentów.
  4. Wykonawca  nie odpowiada za straty finansowe  Zamawiającego  związane z przestojem i awarią. Niniejszym wyłącza się tu odpowiedzialność z tytułu rękojmi przewidzianą w kodeksie cywilnym.
  5. Tryb i termin usuwania wad zostanie ustalony przez Strony stosownie do okoliczności.